Kup İç ve Dış Ticaret
Ltd. Şti İş makinaları ve ağır vasıtalardaki 10 yılı aşkın
yedek parça tecrübemizin ışığında 2004 yılında İstanbul'da
kurulmuştur. Firmamız 2004 yılında dünyanın dev filtre
üreticisi Amerikan menşeli Baldwin Filtreleri'nin mümessilliğini
almıştır.1936 yılında kurulmuş olan Baldwin Firması 5500
çeşit filtrenin üretimini yapmaktadır... Devamı
için tıklayın >>
Pis yakıt hayatın bir gerçeğidir.2 Numaralı dizel
yakıtı en değişken yakıt kaynaklarından biridir.Kalitesi
ve saflık derecesi çok iyiden çok kötüye doğru
değişkenlik gösterebilir.Şu anki API standartları
kabul edilebilir seviyede impürite(sülfür ve waks)
ve atıklar(pislik,kül ve su) izin vermektedir.Görünen
o ki gelecekte bu seviyeler daha da aşağıya çekilecektir.
Yakıtın temiz olarak korunması hemen hemen izlenemez.Atıklar
yakıtın içinede karıştırma,transfer ve depolama
esnasında karışabilir.
Yakıt içindeki zararlı maddeler.
Yakıt içinde koloniler halinde yaşayan fung ve
bakteriler oluşabilir.Bunlar humbuglar olarak
da bilinirler ve rutubetin olduğu yerde çoğalırlar.Bu
tip atıklar kimyasal olarak biosit takviyesiyle
telafi edilebilir.
Katı partikül atıklar iki şekilde oluşur.Birincisi
yanmayan yakıtın okside olması sonucu oluşan atıklardır.Yakıttan
ağır oldukları için yakıt deposunun dibine çökerler.Diğer
atıklar asfaltin olarak bilinirler.Bu partikülleri giderecek
kimyasal bir yol yoktur.
Wax yakıtın içinde olması istenen bir maddedir.Yakıta
enerji katar.Fakat kontrol edilmesi gereken bir malzemedir,su
gibi soğuk havalarda yakıtı kalınlaştırır.Jölemsi kıvama
gelmesi durumunda yakıt akışının durmasına sebep olabilir.
Yakıtın içindeki en zararlı madde sudur.Yakıtın yağlayıcı
özelliğini etkisiz hale getirir.Yağlayıcı özelliğin
azalması yakıt pompasının ve enjektörlerin zarar görmesine
neden olur.İyi haberse yakıtın içindeki su limitler
dahilinde atılabilir.
Bu yöntemler
1-Silikon içeren filtre kağıdı suyu tutarken yakıtın
geçmesine izin verir.
2-Özgül ağırlık farkından faydalanarak su yakıttan ayrılır.
3-Özel filtre kağıdı vasıtasıyla su absorbe edilir.
Baldwin filtreleri daha iyi performans sağlar.
Baldwin filterleri aşağıdaki şartlara göre dizayn edilip
performansları test edilmiştir.
1-Birçok farklı servis koşulları
2-Belli bir servis ömrü baz alınmıştır.
3-Akış koşulları gözönüne alınmıştır.
4-Çalışma ve maksimum basınçlar gözönüne alınmıştır.
Baldwin filtreleri SAF J905 resmi standartlara göre
test edilmiştir.Bu testlerde aşağıdaki noktalara dikkat
edilmiştir.
1-2 ile 40 mikron arası geçirgenlik
2-Sabit yakıt akışı
3-Sabit basınç
4-Sabit sıcaklık
5-Sabit partikül tutma kapasitesi
SAE testleri sonucunda aşağıdaki hususlardada istenen
değerlere ulaşılmaktadır.
1-Katı partiküllerin filtrelenmesinde verimlilik.
2-Filtreleme esnasında kağıtta tutulan partikül kapasitesi
3-Bütün bu koşullar altında yakıtın istenen akış hızında
sisteme verilmesi.
Her depodan sonra Baldwin sisteminizde yakıtın serbestçe
akmasını sağlar.Kötü yakıt motorunuzun gücünü ve ömrünü
azaltabilir.Baldwin filtreleri mootorunuzu yakıtın içindeki
su ve pertiküllerin zararlı etkilerinden korur.Baldwin
farkını görün.
1-Ağır hizmet tipi taban kapağı sızıntıyı önlemek amacıyla
iki kez mühürlenmiştir.
2-Ağır hizmet tipi metal gövde basınç ve diğer etkilere
karşı sağlam bir yapı sağlar.
3-Sipinal delikli merkez tüp iç ve dış basınç farklarından
oluşabilecek tıkanmaları önler.
4-Yüksek verimli Hydro ShieldTM kağıt yakıtınızdaki
suyu ayırır.
5-Kendinden ayarlı ventil tıkanıklık halinde yakıtın
enjektörlere gitmesini sağlar.
6-Kolay açılabilir valf 3 yerine tek parçadan oluşur.%
88 daha az torka gerek duyularak açılabilir.