Kup İç ve Dış Ticaret
Ltd. Şti İş makinaları ve ağır vasıtalardaki 10 yılı aşkın
yedek parça tecrübemizin ışığında 2004 yılında İstanbul'da
kurulmuştur. Firmamız 2004 yılında dünyanın dev filtre
üreticisi Amerikan menşeli Baldwin Filtreleri'nin mümessilliğini
almıştır.1936 yılında kurulmuş olan Baldwin Firması 5500
çeşit filtrenin üretimini yapmaktadır... Devamı
için tıklayın >>
YAKITINIZDAKİ
SUYU AYIRARAK YAKIT SİSTEMLERİNİZDEKİ PROBLEMLERDEN
KURTULUN.
Su ve katı partiküller yakıtın , yüksek hassasiyetteki
enjeksiyon elemanları üzerindeki yağlayıcı özelliğini
etkisiz hale getirir. Bu koruyucu özelliğin yok olması
aşınma,erozyon , yüzey karıncalanması ve basınç düşmelerine
sebep olur.
Ha şuanda araçlarda kullanılan bir çok yakıt filtresi
yakıt içindeki yüksek miktarlardaki suyu arındıracak
şekilde dizayn edilmiştir.Bu filtreler işlerini basit
olarak yapacak şekilde tasarlanmıştır.Bu şu anlama gelir;
bu filtreler gerekli akışın sağlanabilmesi için yeterince
geçirgen olmalıdır.Geçirgenliği 10 ile 30 mikzen arasındadır.Daha
sıkı filtreleme yapan filtre kağıdı filtrenin tıkanmasına
ve sık filtre değişimine sebep olur.
DAHL sistemi bu kısa süreli değişimleri engeller.Dahl'ın
fonksiyonel dual çevrimli 3 kademeli yakıt filtresi
ve su separatörü etkili emiş sağlayarak yakıttaki suyu
ayırıp atıkların filtrelemesini sağlar.
DAHL dizel yakıt su ayırıcısı diğer ayırıcılara göre
daha az mekanik akış rezistansı yaratır çünkü akış sadece
iki kez yön değiştirir.DAHL yakıtın içindeki suyun %100'ünü
ayırır.
DAHL neden aracınız için gerekli?
DAHL yakıt içindeki suyu , yakıt pompası ve enjektörlere
gitmeden önce ayrıştırarak yakıt sisteminde oluşabilecek
arızaları önler.
a) Dahl su'dan kaynaklanan pompa ve enjektör bakım periyotlarını
elemine ederek sistem ömrünü uzatır.6 silindirli bir
motorun enjeksiyon tamirinden kaynaklanan işçilik masrafları
Dahl yakıt su seperatöründen daha fazladır.
b) Aracınızın tamiratı esnasında kaybedeceğininz 2-3
günlük iş gücü kaybı Dahl'ın maliyetinden daha fazladır.
DAHL sistemin katı atıkların filtrelenmesinide sağlar.
DAHL sistemi çok kolay takılabilir.
a) Yakıt pompasından önceki herhangi bir yere uygulanabilir.
b) Bu sistemin diğer bütün primer filtreler ve su seperatörlerinin
yerini alabilir.
c) Takılması için çok az yere ihtiyaç vardır.
DAHL sistemi çok kolay bir şekilde servis edilebilir.
a) 150-200 ve 300 modellerinde sabitleme civatasının
gevşetilmesiyle eleman değiştirilebilir.
b) Şeffaf su kasesi sayesinde sistemdeki su görülebilir
ve altta bulunan musluk sayesinde su tahliye edilebilir.
Katı partiküllerin büyük bir kısmı filtre elemanına
ulaşmadan önce patentli depressizer elemanı tarafından
elenir.
DAHL sisteminde ters akış valfi vardır.Bu valf sayesinde
sistem kapandığı zaman yakıtın tanka gitmesi önlenir.Fakat
yakıtın tamamen tanka dönmesi gerektiği zaman sistemde
bulunan tapa sayesinde bu işlem yapılır.
DAHL sistemi akış içerisinde hava oluşmasını önler çünkü
giriş ve çıkışlar sistemin üstündedir.Ayrıca akış 2
kez yön değiştirdiği için mekanik rezistans azalır buda
daha uzun pompa ve eleman ömrü demektir.
KANITLANMIŞ PERFORMANS
Laboratuarlarda , ticari ve endüstriyel araçlarda milyonlarca
km ve saat çalışma ile kanıtlanmış performans.DAHL ürünleri
doğru şekilde dizayn ve imal edilmiştir ve işini en
iyi şekilde yapmaktadır.
Marin uygulamalardaki dayanıklılığı garanti edilmiştir.DAHL
elemanları ağır hizmet D.L. testlerini geçmiş Amerikan
Sahil Güvenlik ve Marina Uygulamaları şartnamelerine
uygundur.Bu testlerde yaygın dayanıklılığı , titreşim
yorulmaları , darbe ve termal şok testleri yapılmıştır.
DAHL Sisteminden elde edilen temiz yakıt , su ve katı
partiküllerin oluşturduğu motor problemlerini ortadan
kaldırır.
Bu sayede ;
a) Daha uzun enjeksiyon sistem ömrü
b) Tam güç performansı
c) Düşük eleman değişim maliyeti
DAHL Sistemi nasıl çalışır?
a) Kirli yakıt giriş kanalından filtreye girer.
b) T civatası yakıtı merkez boruya doğru yönlendirir.
c) Yakıt ters akış valvinin içinden akar.
d) Yakıt akışı depressurizer koni vasıtasıyla dağıtılır.
e) Katı atıkların ayrılması %80 oranında bu koni sayesinde
olur.
f) Yakıt yukarı çıkarken su damlacıkları koninin altından
kasenin yüzeyine doğru birikir.
g) Yukarı çıkan yakıt Hydrshield kağıt ihtiva eden filtre
elemanı tarafından tamamen filtrelenir.Tümüyle filtrelenen
yakıt çıkış kısmından pompa ve enjeksiyonlara sevk edilir.